Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Αγαπημένα Οκτωβρίου / October Favorites

Αναρτήθηκε από Unknown στις 11/05/2015 07:58:00 μ.μ.

Γειά σας και πάλι ομορφιές μου! Σήμερα επιστρέφω με ένα ποστ με τα αγαπημένα μου του μήνα Οκτωβρίου! Μιας και έκανα κάποιες αγορούλες αυτό τον μήνα είχα και αρκετά καινούρια αγαπημένα τα οποία δεν σας τα έχω ξαναδείξει!Πάμε να τα δούμε ένα ένα!


Θα ξεκινήσω με ένα καινούριο foundation που πήρα και έγινε κατευθείαν και αγαπημένο! Δεν είναι άλλο από το L'Oreal Mattifying Infallible Foundation! Το έβλεπα πάααρα πολύ καιρό σε blog και σε κανάλια στο youtube και πραγματικά όλοι έλεγαν τα καλύτερα λόγια για αυτό! Ήθελα και εγώ προσωπικά να αλλάξω μάρκα και να δοκιμάσω κάτι άλλο, και έμεινα πραγματικά ενθουσιασμένη μαζί του!




Είναι μία ματ βάση, κάτι που εγώ το λατρεύω γιατί έχω λιπαρή επιδερμίδα, έχει ρευστή σύσταση αλλά όχι τόσο ώστε να τρέχει, έχει καλή κάλυψη την οποία μπορείς να την χτίσεις ώστε να έχεις πλήρη κάλυψη! Το ωραίο σε αυτή την βάση είναι ότι δημιουργεί ένα φυσικό αποτέλεσμα χωρίς το εφέ του "παστώματος"! Η διάρκειά του είναι πάρα πολύ καλή και οφείλεται στο ότι είναι μία σταθερή βάση! Ρυθμίζει την έκκριση της λιπαρότητας πολύ ικανοποιητικά (6-7 ώρες). Το μόνο αρνητικό σε εμένα, το οποίο δεν είναι και τόσο σημαντικό, είναι ότι η απόχρωση που πήρα, η 11 Vanilla, έχει λίγο ροζ υποτόνους και το βρίσκω λίγο ψυχρό για εμένα, αλλά πιστεύω για τον χειμώνα είναι μια χαρά αφού μπορώ πάντα να το ζεστάνω με λίγο μπρόνζερ!!! 

Το επόμενο αγαπημένο είναι το Matte Lipstick Crayon της Golden Rose στην απόχρωση 11! Είναι πραγματικά το αγαπημένο μου για αυτό το φθινόπωρο/χειμώνα μέχρι στιγμής και μου φαίνεται θα παραμείνει! Περισσότερα για αυτό μπορείτε να δείτε εδώ.




Σειρά τώρα έχει ένα προϊόν που με άφησε αρκετά ευχαριστημένη! Είναι το Gold Highlighter από την Lovely. Το πήρα γιατί ήμουν γενικά στην αναζήτηση ενός highlighter και ενώ έψαχνα στο ίντερνετ είδα ότι το συγκεκριμένο έλεγαν ότι είναι dupe του Mary-Lou Manizer! Με το που το είδα αυτό έτρεξα να το πάρω από τα Dust and Cream!




Δεν έχω βέβαια το Mary-Lou για να κάνω αυτή την σύγκριση, αλλά αυτό που μπορώ να πώ είναι, ότι είναι ένα πολύ καλό οικονομικό highlighter (3,80 ευρώ). Έχει ωραίο ζεστό χρυσό χρώμα, με πολύ καλή απόδοση και εύκολα μπορείς να το κάνεις blending. Βέβαια αυτό που παρατήρησα είναι ότι δεν έχει και πολύ καλή διάρκεια (περίπου 4 ώρες).

Το επόμενο αγαπημένο προϊόν είναι ένα μολύβι ματιών από την καινούρια σειρά καλλυντικών του H&M. Είναι η απόχρωση Over The Taupe, και έχει ένα καφέ-γκρί χρώμα.




Με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένη το μολυβάκι αυτό! Αυτό που με άφησε ειδικά ευχαριστημένη είναι η απόδοσή του, η οποία είναι έντονη, αλλά και η διάρκεία του! Είναι πολύ σταθερά και όσο και να προσπαθήσετε ή να τρίψετε τα μάτια σας καταλάθος, ειλικρινά δεν κουνιέται από την θέση του! Είχα τρομάξει να βγάλω τα swatches που είχα κάνει στο μαγαζί, τα οποία τελικά κατάφερα να τα βγάλω στο σπίτι με ντεμακιγιάζ!

Τώρα σειρά έχει ένα καθαριστικό σπρέυ για τα πινέλα από τα H&M και αυτό! Πραγματικά κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά! Βγάζει ότι υπολείματα μακιγιάζ έχουν τα πινέλα! Αρκεί ένα φσστ στις τριχούλες του πινέλου και το τρίβεις ελαφρά σε ένα χαρτομάντηλο ή πετσέτα και είναι έτοιμο πάλι προς χρήση! Αλλά προσοχή! Το σπρέυ αυτό με τίποτα δεν αντικαταστεί το κανονικό πλύσιμο των πινέλων με νεράκι και σαπούνι!




Τελευταίο άφησα ένα προϊόν το οποίο δεν έχει σχέση με το μακιγιάζ. Αναφέρομαι στο αιθέριο έλαιο λεβάντας, το οποίο το είχα βρεί από τα Fresh Line. Εμένα προσωπικά η μυρωδιά της λεβάντας μου αρέσει πάρα πολύ! Ο λόγος όμως που την χρησιμοποιώ συνήθως είναι για τις χαλαρωτικές της ιδιότητες! Αρκεί να ρίξω 2 σταγόνες από το αιθέριο έλαιο στο μαξιλάρι μου όποτε έχω αϋπνίες ή άγχος, και κοιμάμαι σαν πουλάκι! Μου χρειάστηκε ιδιαίτερα αυτό τον μήνα που πέρασα μία φάση άγχους!




Να σημειώσω ότι το αιθέριο έλαιο λεβάντας μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με διάφορους έξυπνους τρόπους σαν αποσμητικό χώρου, ακόμα όμως χρησιμοποιείται και σε δερμοκαλλυντικά για ακνειακά δέρματα γιατί έχει και αντισηπτικές ιδιότητες!

Αυτά ήταν από εμένα τα αγαπημένα του Οκτωβρίου!
Εσείς τι αγαπήσατε τον μήνα που έφυγε?

Τα λέμε στο επόμενο πόστ!
Μέχρι τότε να είστε καλά!

Φιλάκια πολλά!!!!





1 σχόλια :

Δέσποινα on 8 Νοεμβρίου 2015 στις 1:13 μ.μ. είπε...

Πολύ ενδιαφέροντα όλα τα προΪόντα, ξεχώρισα κάποια που θα αναζητήσω άμεσα!

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos