Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Καθάρισμα Πινέλων

Αναρτήθηκε από Unknown στις 10/16/2015 09:50:00 μ.μ.


Γειά σας και πάλι! Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα θέμα που όσες κοπέλες βάφονται είναι αναγκαίο να το ξέρουν! Αυτό είναι το καθάρισμα των πινέλων! 


Πάντα όταν χρησιμοποιούμε τα πινέλα μας ή τα σφουγγαράκια για το μακιγιάζ, λερώνονται και πρέπει συχνά να τα καθαρίζουμε! Αυτό το κάνουμε πάντα για λόγους υγιεινής και για να αποφευχθούν οι μολύνσεις στο δέρμα ή στα μάτια μας! Το καθάρισμα πρέπει να γίνεται είτε 1 φορά την  εβδομάδα αν χρησιμοποιούμε κάθε μέρα τα πινέλα μας ή 1 φορά το μήνα αν δεν βαφόμαστε συχνά! Αλλά αυτό είναι καθαρά στην κρίση του καθένα! Επίσης σίγουρα πρέπει να πλένουμε τα πινέλα μας πριν και μετά όταν πρόκειται να τα χρησιμοποιήσουμε σε κάποιον άλλον! Πάμε να σας δείξω τώρα πώς καθαρίζω εγώ τα πινέλα μου, γιατί σίγουρα υπάρχουν αρκετοί τρόποι και διαλέγει ο καθένας αυτόν που τον βολεύει!

Βήμα 1ο:




Βρέχω τις τρίχες του πινέλου κάτω από τρεχούμενο νερό, προσπαθώντας να μην βρέξω όσο γίνεται την βάση τους, γιατί σε εκείνο το σημείο υπάρχει κόλλα στα πινέλα, η οποία άμα με τα πλυσίματα βρέχεται μπορεί να αρχίσει να εξασθενεί και να αρχίσουν να φεύγουν οι τριχούλες από το πινέλο.




Κάτι αντίστοιχο κάνω και στα σφουγγαράκια, πρώτα τα βρέχω καλά!



Βήμα 2ο:




Στην συνέχεια βάζω σε ένα πλαστικό δοχείο λίγο σαπούνι χεριών και μερικές φορές μπορεί να βάλω και 1 σταγόνα από το λάδι που χρησιμοποιώ στα μαλλιά μου, και παίρνω μία μικρή ποσότητα από το σαπουνάκι με το λαδάκι με το πινέλο. Στο σφουγγαράκι βάζω πάνω του μία ποσότητα από το σαπούνι.




Βήμα 3ο:




Μετά με το σαπούνι που έχει πάνω του το πινέλο αρχίζω και το τρίβω πάνω στην παλάμη μου με κυκλικές απαλές κινήσεις. Το σφουγγαράκι αρχίζω και το τρίβω πολύ καλά! Σίγουρα στα σφουγγάρια που χρησιμοποιούμε για να απλώνουμε την βάση μας θα χρειαστεί αυτό το βήμα να το κάνουμε παραπάνω από 1 φορά, αφού τα σφουγγάρια απορροφούν το προϊόν και στο εσωτερικό τους.




Βήμα 4ο:




Όταν πια τα πινέλα και τα σφουγγαράκια έχουν καθαρίσει από το προϊόν που είχαν πάνω τους, τα ξεπλένουμε πάρα πολύ καλά για να μην μείνει ίχνος σαπουνιού και τα στραγγίσουμε πάρα πολύ καλά από τα νερά.


Στο τέλος βάζουμε τα πινέλα να στεγνώσουν μόνα τους πολύ καλά σε ένα ράφι. Καλό θα ήταν η πλευρά με τις τριχούλες να είναι στον αέρα ώστε όταν στεγνώσουν να μην χαλάσει το σχήμα τους!




Αυτά από εμένα και σήμερα!
Εσείς τα πινέλα σας τα πλένετε? Αν ναι, ποιόν τρόπο προτιμάτε και πόσο συχνά τα πλένετε?


Φιλάκια πολλά από εμένα!
Τα λέμε στην επόμενη ανάρτηση!!!











2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Με έχει βολέψει πολύ ένα γάντι σιλικόνης απο τα JUMBO, εκεί με λίγο σαμπουάν τρίβω τα πινέλα και τα σφουγγαράκια μου. ;-)

Unknown on 17 Οκτωβρίου 2015 στις 7:17 μ.μ. είπε...

Αυτό το έχω δει και από άλλες κοπέλες! Πολλές φορές το έχω δει αυτό το γάντι στα jumbo και έχω μπει στην σκέψη να το πάρω! Μπορεί να το κάνω στην επόμενη επίσκεψη στα jumbo!

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos