Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Forever Living : Shampoo & Conditioning Rinse Review

Αναρτήθηκε από Unknown στις 11/25/2015 09:06:00 μ.μ.


Γειά σας ομορφιές μου!!! Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για δύο προϊόντα που δοκίμασα από την εταιρία Forever Living Products, η οποία είναι μία εταιρία που έχει φυσικά προϊόντα με βασικό συστατικό τους την aloe vera.
Μπορείτε να βρείτε μία μεγάλη γκάμα πρϊόντων, που απευθύνονται στην ευεξία μέχρι το μακιγιάζ αλλά και προϊόντα που απευθύνονται στους μικρούς και αγαπημένους μας τετράποδους φίλους! Πάμε να δούμε τώρα την γνώμη μου για τα προϊόντα...

Δοκίμασα το σαμπουάν "Aloe-Jojoba Shampoo" και το "Aloe-Jojoba Conditioning Rinse". Πριν ξεκινήσω το review θέλω να επισημάνω ότι έχω λιπαρά μαλλιά, με ξανθές βαμμένες ανταύγιες.
Ξεκινώντας με το σαμπουάν θέλω να πώ ότι αρχικά έχει μία πολύ ωραία μυρωδιά που θυμίζει την μυρωδιά που έχουν συνήθως τα επαγγελματικά σαμπουάν στα κομμωτήρια.


Έχει λεπτή ρευστή υφή, και δημιουργεί ωραίο αφρό. Όχι τον υπερβολικό που κάνουν άλλα σαμπουάν, αλλά όσο χρειάζεται. Καθάρισε πολύ ωραία τα μαλλιά μου, πήρε όλη την λιπαρότητα σε σημείο που τα μαλλιά μου "έτριζαν" από την καθαριότητα! Μετά το στέγνωμα τα ένιωθα πολύ ανάλαφρα και είχαν αποκτήσει όγκο. Κρατήθηκαν χωρίς λιπαρότητα ικανοποιητικά για 2 μέρες! Συνήθως τα μαλλιά μου δεν αντέχουν και παραπάνω!!!

Πάμε τώρα στο conditioner! Και αυτό έχει την ίδια μυρωδιά με το σαμπουάν. Η υφή του είναι κρεμώδης αλλά όχι πολύ παχιά που συνήθως νιώθεις μετά τα χέρια να γλιστράνε.


Επίσης, όταν το άπλωνα στα μαλλιά δεν ένιωθα να αφήνει αυτή την γλιστερή αίσθηση και αναρωτιόμουν αν έμενε πάνω στα μαλλιά μου. Όταν το ξέπλυνα μετά από 3 λεπτά ένιωσα αυτή την αίσθηση. Δεν ξέρω αν γενικά αυτός είναι ο τρόπος που λειτουργεί αυτό το conditioner. Το σίγουρο είναι ότι τα μαλλιά μου μετά ήταν αρκετά ευκολοχτένιστα. Αλλά μετά το στέγνωμα τις άκρες δεν τις ένιωθα τόσο απαλές όσο θα ήθελα. Μπορεί όλο αυτό να οφείλεται στο ότι οι άκρες μου είναι λίγο ξερές επειδή έχω κάνει ανταύγιες. 
Αλλά γενικά μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλό προϊόν αλλά μάλλον όχι για βαμμένα μαλλιά! Πιο πολύ ικανοποιημένη με άφησε σίγουρα το σαμπουάν!

Αυτά από εμένα και το σημερινό μου πόστ!
Ελπίζω να σας άρεσε!

Εσείς την ξέρετε αυτή την εταιρία ή έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν της?

Να σας ενημερώσω ότι στην σελίδα μου στο facebook ξεκινάει και διαγωνισμός με προϊόντα της εταιρίας αυτής, από τον οποίο θα υπάρξουν 2 νικητές! Πηγαίντε εδώ να πάρετε μέρος!!!

Τα λέμε στο επόμενο πόστ!!!

Μέχρι τότε να είστε καλά και πάντα όμορφες!!! Φιλάκιααα!!!! 









0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos