Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Nail Polishes Collection

Αναρτήθηκε από Unknown στις 10/30/2015 07:42:00 μ.μ.


Γειά σας ομορφιές μου και πάλι!!! Σήμερα επέστρεψα με ένα πόστ στο οποίο κάνω αναφορά στην συλλογή μου από μανό!!! Όπως θα δείτε δεν έχω και καμιά μεγάλη συλλογή, καθώς δεν ασχολούμουν καθόλου με τα νύχια μου, και είχα την άσχημη συνήθεια να τα τρώω! Τους τελευταίους μήνες κατάφερα να διώξω αυτή την συνήθεια και να ασχολούμαι με τα νυχάκια μου, αφού τώρα πια μου αρέσει πιο πολύ να τα βλέπω περιποιημένα! Πάμε να ξεκινήσουμε με την συλλογή μου!





Στην συλλογή μου διαθέτω πιο πολύ ροζ/παστέλ χρωματάκια και λίγα σκούρα (τα οποία τα προμηθεύτηκα τώρα τελευταία).
Με την σειρά όπως τα βλέπετε στην εικόνα από αριστερά:

  • Sixteen #409 (σομόν παστέλ)
  • Sixteen #475 (παστέλ πράσινο)
  • Tommy G #400 (ρόζ παστέλ)
  • Sixteen #418 (λιλά)
  • Essence #13 forgive me (κοραλλί παστέλ)
  • Erre Due #35 (κοραλλί)
  • Rilken Cromatics #62 (κοραλλί σκούρο)
  • Tommy G #349 (μελιτζανί)
  • Golden Rose #104 (μοβ-καφέ ή dusty μοβ)
  • Beauty Line #540 (μπορντό)


Τα μανό που χρησιμοποιώ για βάσεις ή για γαλλικό μανικιούρ:




  • Beauty Line #202 (άσπρο)
  • Maybelline #01 (διάφανο γαλιστικό)
  • Seventeen #yellow out (βάση για το κιτρίνισμα των νυχιών)
  • Essence #the gel nail polish (βάσεις)


Όταν κάνω γαλλικό μανικιούρ χρησιμοποιώ την βάση της Seventeen και το λευκό της Beauty Line.




Εδώ μπορείται να δείτε και τα χρωματάκια πώς φαίνονται!!!

Αυτή ήταν από εμένα η συλλογή των μανό μου!

Τα λέμε στην επόμενη ανάρτηση!!!
Φιλιά Πολλά!!!!




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos