Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

My Foundation Routine!!!

Αναρτήθηκε από Unknown στις 6/17/2015 11:23:00 μ.μ.


Γειά σας και πάλι!!! Σήμερα αποφάσισα να κάνω ένα post για την βάση του make up! Θα αναφερθώ στα προϊόντα που χρησιμοποιώ εγώ και πώς κάνω την εφαρμογή τους. Ας ξεκινήσουμε!


Πάντα πριν ξεκινήσω να βάφομαι φροντίζω να έχω καθαρή επιδερμίδα και να έχω βάλει την ενυδατική μου τουλάχιστον μισή ώρα πριν το make up ώστε το δέρμα να έχει απορροφήσει όλα τα συστατικά της ενυδατικής.Περισσότερα για την ρουτινά καθαρισμού προσώπου μου εδώ.

Το πρώτο βήμα που κάνω είναι να χρησιμοποιήσω  ένα κονσίλερ για κάλυψη κοκκινίλων. Το συγκεκριμένο που χρησιμοποιώ είναι της Seventeen στην απόχρωση 18 Mint. 
Έχει ελαφρύ πράσινο χρώμα, γιατί σύμφωνα με την χρωματολογία στο μακιγιάζ το κόκκινο και το πράσινο είναι αντίθετα χρώματα οπότε το πράσινο εξουδετερώνει το κόκκινο και μειώνει την έντασή του.



Το εφαρμόζω σε περιοχές που μπορεί να εμφανίσω κοκκινίλες, δηλαδή τα πλαϊνά της μύτης, το πηγούνι και τοπικά σε κάποια σπυράκια που μπορεί να έχω βγάλει. Το σβήνω πάντα απαλά με ένα σφουγγαράκι.

Μετά συνεχίζω με την βάση μου. Χρησιμοποιώ το Μatt Plus Liquid Foundation της Seventeen στην απόχρωση 4. Είναι ένα πολύ καλό foundation ειδικά για λιπαρές επιδερμίδες, καθώς δεν βγάζει καθόλου λιπαρότητα, είναι πολύ ελαφρύ και έχει SPF 20. Η κάλυψή του είναι μέτρια.

 


Ξεκινάω και κάνω τελίτσες με το foundation στο πρόσωπό μου και το απλώνω με ταμποναριστές κινήσεις από εσωτερικά του προσώπου προς τα έξω με ένα σφουγγαράκι. Στο τέλος σβήνω με κάθετες κινήσεις προς τον λαιμό και στα πλαϊνά του προσώπου δίπλα από τα αφτιά. Όπου υπάρχει ανάγκη για μεγαλύτερη κάλυψη θα επιμείνω με ελάχιστα παραπάνω προϊόν.

Σειρά τώρα έχει το κονσίλερ. Χρησιμοποιώ το Ideal Cover Liquid Concealer και αυτό της Seventeen στην απόχρωση 5-Βeige. Έχει ελαφριά σύνθεση και είναι ιδανικό για κάτω από τα μάτια γιατί φωτίζει το βλέμα. Δεν κάνει τέλεια κάλυψη μαύρων κύκλων αλλά είναι αρκετά ικανοποιητική. Το χρησιμοποιώ και σαν highlighter καθώς στην σύνθεσή του έχει και μια ελαφριά γυαλάδα. Αλλά για αυτό τον λόγο δεν τον χρησιμοποιώ σαν τοπική κάλυψη σε σπυράκια γιατί η γυαλάδα που έχει θα τα κάνει να φανούν περισσότερο. Απλώνεται εύκολα καθώς έχει πινελάκι τύπο lip-gloss.


Το απλώνω κάτω από τα μάτια σε μορφή V. Με αυτό τον τρόπο καλύπτεις μαύρους κύκλους και φωτίζεις και την περιοχή ανάμεσα στα μάτια και τα ζυγωματικά.

Τελευταίο βήμα για την βάση του προσώπου είναι να τα σετάρω όλα με πούδρα. Χρησιμοποιώ την Natural Silky Transparent Compact Powder της Seventeen στην απόχρωση 2-Light Beige.


Πάντα περνάω με πούδρα την περιοχή κάτω από τα μάτια για να μην κάνει γραμμές το κονσίλερ, και την περιοχή του Τ, δηλαδή μέτωπο, μύτη και πηγούνι. Πάντα με ταμποναριστές κινήσεις χρησιμοποιώντας το σφουγγαράκι που βρίσκεται στην συσκευασία ή κάποιες φορές με ένα φουντωτό πινέλο για το πρόσωπο.

Τώρα όμως που ο καιρός άρχισε να καλοκαιριάζει έχω αρχίσει και αντικαθιστώ το foundation με την BB κρέμα μου. Άμα θέλω πιο καλή κάλυψη αναμειγνύω το foundation μου με 1-2 σταγόνες από την ΒΒ, ή τα πρωινά συνήθως και νωρίς το απόγευμα αντικαθιστώ το foundation εντελώς με την ΒΒ κρέμα. Περισσότερες πληροφορίες για την ΒΒ κρέμα της Garnier σε αυτό το ποστ.

Αυτά λοιπόν είναι όσα κάνω εγώ για την κάλυψη του προσώπου.
Εσείς ποιά ρουτίνα κάνετε και τι προϊόντα χρησιμοποιείτε?

Τα λέμε την επόμενη φορά!!! 
Μέχρι τότε φιλιά πολλά!!!!!

2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου Νίκη ωραίο το post σου! Το make up της seventeen δεν σου βγάζει λιπαρότητα? ( Μαρίλη Δεληγιάννη )

Unknown on 21 Ιουνίου 2015 στις 8:32 μ.μ. είπε...

Γειά σου Μαρίλη!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Όχι δεν μου βγάζει καθόλου λιπαρότητα και μπορεί να μην χρειαστώ και πούδρα! Ο συνδιασμός όμως με την ΒΒ παρατήρησα ότι μπορεί να βγάλει.

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos