Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Eyeliner Wing...My Way!!!

Αναρτήθηκε από Unknown στις 6/04/2015 12:54:00 π.μ.


Γειά σας και πάλι!!! Αυτή τη φορά επιστρέφω με μία ανάρτηση η οποία ελπίζω να είναι αρκετά χρήσιμη για αρκετές κοπέλες! Πήρα την απόφαση να την κάνω καθώς αρκετές φίλες μου πολύ συχνά με ρωτάνε πώς κάνω την εφαρμογή του eyeliner στα μάτια μου και ότι θα ήθελαν να μάθουν,
καθώς τους παιδεύει κάθε φορά που κάνουν την προσπάθεια είτε δεν έχουν προσπαθήσει ποτέ και είναι κάπως διστακτικές!
Προσωπικά και εγώ δυσκολεύτηκα να μάθω μέχρι να βρω τον τρόπο που θα με βολεύει και θα είναι σωστός για τα μάτια μου. Το μυστικό είναι μόνο ένα! Εξάσκηση και πάλι εξάσκηση!!!

Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για την εφαρμογή του eyeliner είναι: το αδιάβροχο eyeliner από την MD cosmetics σε γκρί χρώμα, το οποίο είναι διακριτικό, ιδανικό για πρωινές-απογευματινές ώρες, και σε περίπτωση που έχεις κάνει κάποιο λάθος στην εφαρμογή δεν είναι εύκολο να φανεί! Έχει ένα λεπτό πινελάκι σε τύπο μαρκαδόρου και βοηθάει πολύ στην εύκολη και σταθερή εφαρμογή. Το επόμενο προϊόν είναι το Artistic Liner από την Radiant στην απόχρωση 01 Black. Είναι σε μορφή μαρκαδόρου το οποίο βοηθάει ειδικά αρχάριες κοπέλες να μάθουν να βάζουν eyeliner γιατί δεν μουτζουρώνει εύκολα. Εμένα προσωπικά δεν με βολεύουν τα eyeliner σε αυτή την μορφή, και παρατήρησα ότι στο συγκεκριμένο προϊόν μου χάλασε η μύτη σχετικά γρήγορα και μετά δεν έβγαζε αρκετή ποσότητα από το προϊόν και με δυσκόλευε πολύ. Το τελευταίο και αγαπημένο μου και αυτό που χρησιμοποιώ πια συνέχεια, είναι το Proliner της Seventeen στην απόχρωση 7 Black Black. Έχει και αυτό πινέλο μαρκαδόρο που κάνει την χρήση του εύκολη και κρατάει αρκετές ώρες!

Αυτό που μας βασανίζει όμως τις περισσότερες είναι η σωστή του εφαρμογή. Γι' αυτό στην συνέχεια θα δείξω βήμα βήμα τον τρόπο που έχω βρεί για εμένα ιδανικό να βάζω σωστά το eyeliner. Ας πάμε να το δούμε!

Βήμα 1ο: 

Η εξωτερική γραμμή του eyeliner πρέπει να είναι μία προέκταση της γραμμής του κάτω βλεφάρου του ματιού και αυτή η προέκταση θέλουμε νοητά να την ενώσουμε με την άκρη του φρυδιού. Ένα σημαντικό tip είναι ότι, όπως φαίνεται και στην φωτογραφία παραπάνω, η εξωτερική άκρη του φρυδιού μας πρέπει να είναι μία ευθεία με την άκρη του ματιού μας αλλά και της μύτης μας. Έτσι θα βρούμε και την κατάλληλη ευθεία για το eyeliner.



Η γραμμή πρέπει να μας βγει κάπως έτσι.


Βήμα 2ο:




Στην συνέχεια φτιάχνω το περίγραμμα του άνω βλεφάρου σύριζα στις βλεφαρίδες, από την μέση του βλεφάρου μέχρι την εξωτερική γωνία του ματιού και να ενωθεί με την άλλη γραμμή.


Βήμα 3ο:



Στην συνέχεια κάνω και το υπόλοιπο περίγραμμα του βλεφάρου που μου έμεινε μέχρι την εσωτερική γωνία του ματιού και την κάνω όσο πιο λεπτή μπορώ.
Μετά ενώνω, με σταθερό χέρι όσο γίνεται, την εξωτερική γραμμή με μία άλλη γραμμή, με αυτή του περιγράμματος του βλεφάρου. Όπως φαίνεται στην φωτογραφία δημιουργείται ένα τριγωνάκι.




Βήμα 4ο:



Τέλος γεμίζω το τριγωνάκι που δημιουργήθηκε και......Voila!!!



To eyeliner είναι έτοιμο!!! Μπορούμε πάντα την γραμμή να την αφήσουμε έτσι ή να την παχύνουμε όσο θέλουμε για πιο έντονο βλέμα!!!




Αυτός λοιπόν είναι τρόπος που εφαρμόζω εγώ το eyeliner! Ελπίζω να ήταν εύκολο και κατανοητό και να μην σας μπέρδεψα! Σίγουρα υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι αλλά ο καθένας βρίσκει πάντα αυτόν που του φαίνεται πιο έυκολος!
Θα χαιρόμουν να δω άμα έχετε κάποιο άλλο τρόπο ή κάποια trick για να εφαρμοζέτε το eyeliner!
Τα λέμε την επόμενη φορά, και θα σας αφήσω με μία ευχή....Φιλιά πολλά!!!






0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos