Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Cheek 2 Cheek : My collection!!!

Αναρτήθηκε από Unknown στις 6/25/2015 12:14:00 π.μ.


Γειά σας και σήμερα!!! Αυτή τη φορά σας έχω ένα θεματάκι για ρουζ, bronzer και highlighter!!!
Είναι τα προϊόντα αυτά που δίνουν χρώμα και ζωντάνια στο πρόσωπό μας!
Πάμε λοιπόν να σας δείξω την δική μου συλλογή!


Θα ξεκινήσω με το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρία Bourjois. Είναι η απόχρωση #10 Chantaigne doree, έχει μπρονζέ χρώμα και είναι baked (ψημένης) μορφής 


Το ρουζ αυτό το έχω αρκετό καιρό και ειλικρινά φαίνεται σαν να μην έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ, ενώ για αρκετό καιρό ήταν το μόνο ρουζ που είχα και χρησιμοποιηούσα μόνο αυτό. Αυτό μπορεί να οφείλεται στην μορφή που έχει καθώς είναι αρκετά "σκληρό" το προϊόν και ειλικρινά για να κάνω το swatch στο χέρι μου δυσκολεύτηκα πολύ γιατί δεν έβγαζε προϊόν. Το αντίθετο όμως όταν το χρησιμοποιώ κανονικά με το πινέλο βγάζει προϊόν και είναι πού εύκολο να το χτίσεις όσο θες.

Το επόμενο ρουζάκι είναι της εταιρίας Glamorous στην απόχρωση #3. Το χρώμα του είναι έντονο ροζ.


Το χρώμα αυτό μπορώ να πω ότι γράφει αρκετά έντονα οπότε θέλει λίγο προσοχή όταν το χρησιμοποιείς και ειδικά αν έχεις ανοιχτή επιδερμίδα όπως εγώ.

Το άλλο ρουζάκι που έχω στην συλλογή μου είναι της Essence το 10 adorable και πραγματικά το έχω λατρέψει. Περισσότερα για το ρουζ αυτό μπορείτε να δείτε σε προηγούμενο ποστ.

Σειρά τώρα έχει το bronzer που έχω στην συλλογή μου το οποίο είναι από τα H&M και είναι η ανοιχτή απόχρωση Gorgeous Tan.


Δεν περίμενα όταν θα το αγόραζα ότι θα μου έβγαινε τόσο καλή αγορά. Είναι εύκολο να απλωθεί και κρατάει πολλές ώρες. Έχει τύχει να γυρίσω μετά από πολλές ώρες εξόδου και να έχει μείνει αναλλείωτο. Το χρησιμοποιώ για να κάνω κοψίματα καθώς είναι ματ και δεν έχει γυαλάδα καθόλου και για να κάνω ηλιοκαμένο μακιγιάζ.

Για το τέλος άφησα το highlighter της συλλογής μου. Είναι από την σειρά των Sephora στην απόχρωση Pink.


Γράφει πολύ όμορφα η γυαλάδα του και εκτός από τα ζυγωματικά μπορεί να το χρησιμοποιήσω στην εσωτερική γωνία του ματιού μου ή κάτω από το φρύδι για λάμψη στο βλέμα.

Έκανα και swatches για να δείτε την απόδοσή τους με φως ημέρας αλλά και φλάς.




Αυτά από εμένα και σήμερα! Θα ήθελα να μου πείτε πως σας φάνηκαν τα πραγματάκια μου και αν έχετε και εσείς κάποια αγαπημένα!

Τα λέμε την επόμενη φορά!!!
Φιλιά πολλά πολλά πολλά!!!!!!!!!!!!


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos