Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Αγορές (Essence,Garnier) + Review

Αναρτήθηκε από Unknown στις 6/11/2015 01:12:00 π.μ.

Γειά σας και πάλι!!! Σήμερα επιστρέφω με κάτι μικρές αγορούλες που έκανα πρόσφατα (πάλι δεν κρατήθηκα!). 

Ας ξεκινήσω με τα προϊόντα της Essence. Πήγα αρχικά στα Hondos Center ψάχνοντας το
καινούριο ρουζ της εταιρίας από μία καινούρια σειρά που κυκλοφόρησε, την Βrit-tea. Δεν το βρήκα και τελικά αποφάσισα να αγοράσω ένα άλλο που μου κέντρισε την προσοχή με το που το είδα! Είναι το Silky Touch Blush στην απόχρωση 10 adorable.



Είναι ένα γλυκό ροζ-ροδακινί χρωματάκι, το οποίο πιστεύω ότι ταιριάζει σχεδόν σε όλους και με κάθε μακιγιάζ, καθώς το χρώμα του είναι πολύ φυσικό. Από την δοκιμή που του έκανα μπορώ να πώ ότι απλώνεται πολύ εύκολα και μπορεί να "χτιστεί" όσο πιο έντονα θέλουμε, και η διάρκειά του είναι ικανοποιητική. Η τιμή του ήταν στα 3,18 ευρώ.

Το επόμενο είναι ένα μανό της ίδιας εταιρίας, το οποίο υπόσχεται την διάρκεια ενός gel μανικιούρ, χωρίς την χρήση λάμπας. Πήρα μία ροζ απόχρωση, το νούμερο 13 forgive me. To πινελάκι που έχει το μανό το βρήκα πολύ βολικό, καθώς απλώνει πολύ ωραία το χρώμα.Οι δύο στρώσεις είναι αρκετές.



Από την δοκιμή έχω να πώ ότι δεν μου κράτησε όσο ένα gel μανικιούρ. Κράτησε περίπου 4 μέρες, και βασικά είχε αρχίσει στις άκρες να φεύγει. Βέβαια έχω δει ότι η εταιρία έχει και άλλα δύο μανό στην σειρά αυτή, base και top coat, τα οποία όπως λένε πρέπει να απλώσεις και αυτά αν θες να έχεις το σωστό αποτέλεσμα. Εγώ προσωπικά άπλωσα τα δικά μου μανό. Μπορεί την επόμενη φορά να αγοράσω και τα άλλα δύο για να δω την διαφορά. Η τιμή του ήταν στα 1,99 ευρώ.

Συνεχίζω με τα προϊόντα της Garnier. Πήρα την απόφαση να πάρω την BB cream, καθώς για πολύ καιρό είχα τους ενδοιασμούς μου, αρχικά ποια απόχρωση θα μου ταίριαζε και στη συνέχεια αν θα είχε έστω ελάχιστη κάλυψη γιατί σκεφτόμουν τους καλοκαιρινούς μήνες να αντικαταστήσω το make-up με bb ή cc κρέμα.



Τελικά έτυχε να πέσει στα χέρια μου ένα δειγματάκι με την light απόχρωση και για καλή μου τύχη το χρώμα μου ταιριάζει απόλυτα!!! Έτσι και την αγόρασα. Πήρα αυτή για τα λιπαρά δέρματα, καθώς έχω λιπαρό δέρμα και γενικά ότι προϊόντα παίρνω για το πρόσωπο είναι για λιπαρά δέρματα. Η κάλυψή της είναι ελαφριά και γίνεται πιο μέτρια με μία δεύτερη στρώση. Μπορεί καμιά φορά να την αναμείξω και με 1-2 σταγόνες από το make-up μου και έχω το τέλειο αποτέλεσμα. Χωρίς σετάρισμα με πούδρα μετά από περίπου 3 ώρες μου βγάζει λιπαρότητα. Με την πούδρα είναι πολύ καλύτερα! Γενικά έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη! Η τιμή της είναι στα 10 ευρώ.

Το τελευταίο που αγόρασα, και αυτό από την Garnier είναι ένα τζελ καθαρισμού προσώπου, το Pure Active Fruit Energy, με γκρέϊπφρουτ,ρόδι και βιταμίνη C. Αναφέρεται σε λιπαρές επιδερμίδες με τάση για ατέλειες.


Έχει πολύ ωραία φρουτένια μυρωδιά, και όσο το δοκίμασα μπορώ να πώ ότι καθάρισε πολύ καλά το δέρμα μου. Να μείωσε ατέλειες δεν παρατήρησα κάτι, αλλά ακόμα δεν μπορώ να πώ με πολύ σιγουριά γιατί δεν το έχω δοκιμάσει πολλές φορές. Η συσκευασία επίσης με την αντλία πιστεύω ότι είναι πολύ βολική. Η τιμή του ήταν στα 6 ευρώ περίπου (δεν θυμάμαι καλά!).


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα αυτά? Θα ήθελα να δώ και στα σχόλια την δική σας γνώμη.

Αυτά από εμένα και σήμερα! Τα λέμε την επόμενη φορά!
Φιλιά πολλά!!!








0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos