Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Lip collection

Αναρτήθηκε από Unknown στις 5/28/2015 02:33:00 π.μ.


Γειά σας και πάλι!!! Σήμερα γύρισα με ένα θεματάκι το οποίο για εμένα είναι από τα αγαπημένα μου!!! Και αυτό δεν είναι άλλο από τα κραγιόν!!! Το πιο θηλυκό καλλυντικό που υπάρχει κατά τη γνώμη μου!!!
Γιατί το κραγιόν είναι το σήμα κατατεθέν για την γυναικεία ομορφιά. Ορίζει το στυλ και το ύφος ενός μακιγιάζ αλλά και τον χαρακτήρα μιας γυναίκας! Μπορεί πολύ εύκολα παρέα με μία μάσκαρα, να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ.
Ας πάμε να δούμε την δική μου συλλογή από κραγιόν!




Ας ξεκινήσω με τα κραγιόν της εταιρίας Seventeen. Στην συλλογή μου έχω το νούμερο #179 το οποίο ανήκει στην σειρά Supreme Lipstick. Η απόχρωσή του είναι ένα φυσικό ροζ των χειλιών με μία ελαφριά γυαλάδα που κάνει τα χείλη να φαίνονται πιο ζουμερά.Είναι ένα ενυδατικό κραγιόν, αρκετά σταθερό και με πολύ καλή κάλυψη. Σίγουρα όμως μετά από δύο-τρείς ώρες, και ειδικά αν έχω βγεί για ποτό ή φαγητό  θα χρειαστεί ανανέωση. Τα επόμενα κραγιόν είναι από την σειρά Matte Lasting Lipstick. Έχω δύο κραγιόν από την σειρά αυτή, το νούμερο #05 και το #09. Το #05 είναι ένα φυσικό ροζ-ροδακινί χρώμα ιδανικό για πρωινές-απογευματινές ώρες, αλλά επίσης τέλειο και για άνοιξη-καλοκαίρι. Το #09 είναι ένα κερασί σκούρο χρώμα, με λίγο καφέ υποτόνους, ιδανικό για βραδινές ώρες και ειδικά για φθινόπωρο-χειμώνα. Μπορώ να πώ ότι είναι η αγαπημένη μου απόχρωση από όλα τα κραγιόν που έχω. Σαν ματ κραγιόν δεν ξηραίνουν ιδιαίτερα τα χείλη, έχουν αρκετή διάρκεια (4-5 ώρες), είναι πολύ σταθερά και όταν αρχίζουν να φεύγουν από τα χείλη, φεύγουν αρκετά ομοιόμορφα. Για εμένα η εφαρμογή τους είναι λίγο δύσκολη λόγω της ματ υφής τους και πολλές φορές επιλέγω να τα απλώσω με πινέλο. Πολύ θετικό είναι το γεγονός ότι έχουν SPF 15 και δεν έχουν parabens. Όλα τα κραγιόν της Seventeen έχουν μία πολύ ωραία μυρωδιά βανίλιας.



Τα επόμενα κραγιόν είναι από την εταιρία Golden Rose και από την σειρά Velvet Matte Lipstick. Έχω δύο αποχρώσεις, το νούμερο #11 και #13. Το νούμερο #11 είναι ένα έντονο ζεστό φούξια τριανταφυλλί χρώμα, υπέροχο για άνοιξη-καλοκαίρι αλλά και για όλο το χρόνο. Το επόμενο κραγιόν είναι το #13 το οποίο αυτό είναι επίσης ένα έντονο φούξια με μπλέ υποτόνους, λίγο πιο ψυχρό χρώμα από το #11. Και αυτό είναι ιδανικό για άνοιξη-καλοκαίρι. Τα κραγιόν αυτά έχουν ματ υφή, απλώνονται πολύ εύκολα, περιέχουν βιταμίνη Ε για να μην ξηραίνουν τα χείλη, χωρίς parabens, έχουν πολύ καλή κάλυψη και κρατάνε αρκετές ώρες (4-5 ώρες). Επίσης φεύγουν ομοιόμορφα από τα χείλη. Είναι αρκετά πιο φτηνά από τα κραγιόν της Seventeen και πιστεύω ότι πραγματικά δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν.

Στην συνέχεια έχω δύο κραγιονάκια από τα H&M. Το ένα είναι ένα κόκκινο με μπλέ υποτόνους και το όνομά του είναι Ηot Lava Love. Tο δεύτερο είναι ένα φυσικό ροζ και το όνομά του είναι Peace and Harmony. Και τα δύο είναι ματ κραγιόν και είναι σε μορφή μολυβιού, κάτι που κάνει την εφαρμογή τους πολύ εύκολη και ειδικά γύρω από το περίγραμμα. Σαν ματ κραγιόν όταν τα φοράω έχω την αίσθηση ότι τα χείλη μου με τραβάνε και πιστεύω ότι θέλουν πριν την εφαρμογή τους πολύ καλή ενυδάτωση. Η κάλυψή τους είναι αρκετά καλή και έχουν αρκετή διάρκεια.

Για το τέλος άφησα δύο μολυβάκια για τα χείλη που έχω στην συλλογή μου. Το ένα είναι των Sephora και είναι το νούμερο #116. Είναι έναι φυσικό χρώμα με λίγο καφέ υποτόνους. Το χρησιμοποιώ συνήθως σαν περίγραμμα και βάση για το #09 της Seventeen. Το άλλο μολυβάκι είναι της Beauty Line το νούμερο #010 Pink, και είναι σε ροζ-φούξια απόχρωση. Το χρησιμοποιώ συνήθως για περίγραμμα το #11 και #13 της Golden Rose.



Κάτι τελευταίο που θα ήθελα να επισημάνω είναι ότι για να δείχνουν τα κραγιόν που θα βάλουμε στα χείλη μας ωραία, καλό θα ήταν να έχουμε πάντα καλά ενυδατωμένα χείλη.

Αυτά από εμένα!!! Τα λέμε την επόμενη φορά! Μέχρι τότε να είστε καλά!!!
Φιλιά πολλά!!!








3 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Τέλεια!!Πολύ ωραίο post!!

mynonboringworld on 12 Οκτωβρίου 2015 στις 3:33 μ.μ. είπε...

πολύ ωραια τα κραγιονακια σου! νομιζω σου λειπει ενα ωραιο μοβ-δαμασκινί που ειναι και τελειο για φθινοπωρο!!

Unknown on 12 Οκτωβρίου 2015 στις 3:48 μ.μ. είπε...

ευχαριστώ!!! Ναι σκέφτομαι πέρα από τα πιο burgundy χρώματα να βρω και ένα πιο μοβ....

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos