Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Καθαρισμός Προσώπου

Αναρτήθηκε από Unknown στις 5/13/2015 11:57:00 μ.μ.


Γειά σας!!! Επιτέλους ήρθε η ώρα της πρώτης ανάρτησής μου!!! Έχω λίγο άγχος είναι η αλήθεια. Ας ξεκινήσω λοιπόν!
Όπως λέει και ο τίτλος θα μιλήσω για τα προϊόντα καθαρισμού προσώπου που χρησιμοποιώ!

1: Το πρώτο προϊόν είναι τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ της Septona για λιπαρές και μικτές επιδερμίδες με άγριο κυπαρίσσι και μυρτιά. Τα μαντηλάκια τα χρησιμοποιώ
μόνο όταν είμαι βαμμένη για να ξεβαφτώ και πάντα μετά συνεχίζω στον καθαρισμό του προσώπου μου. Έχουν πολύ ωραίο άρωμα, καθαρίζουν το πρόσωπό μου ικανοποιητικά και δεν το ξηραίνουν καθόλου.
2: Το επόμενο προϊόν είναι ένα τζέλ καθαρισμού προσώπου της Seventeen από την σειρά Specifics Clear Skin με έλαιο τεϊόδενδρου, η οποία αφορά δέρματα λιπαρά και με τάση ακμής. Το συγκεκριμένο τζέλ το χρησιμοποιώ πολύ καιρό τώρα. Κάθε φορά που λέω να αγοράσω κάποιας άλλης εταιρίας για να το δοκιμάσω ξαναπαίρνω πάντα το ίδιο γιατί φοβάμαι
ότι κάποιο άλλο μπορεί να μην μου ταιριάξει όπως αυτό στο δέρμα μου. Καθαρίζει τέλεια το πρόσωπό μου χωρίς να το ξηραίνει. Έχει μία ελαφριά μυρωδιά λόγω του τεϊόδενδρου που έχουν όλα τα προιόντα της σειράς, αλλά εγώ προσωπικά δεν την βρίσκω καθόλου ενοχλητική.
3: Στην συνέχεια είναι μία κρέμα απολέπισης με κόκους χοχόμπα, και αυτή από την Seventeen.
Είναι ένα καλό προϊόν και κάθε φορά που το χρησιμοποιώ αφήνει το δέρμα μου αρκετά απαλό. Απολέπιση στο πρόσωπό μου κάνω μέχρι δύο φορές την εβδομάδα και πιστεύω ότι είναι αρκετό.
4: Πάντα μετά την απολέπιση χρησιμοποιώ την λοσιόν καθαρισμού πάλι από την σειρά Specifics Clear Skin της Seventeen. Μετά την λοσιόν νιώθω το πρόσωπό μου ανάλαφρο και αρκετά δροσερό. Η λοσιόν έχει την πιο έντονη μυρωδιά από τα προϊόντα της σειράς αυτής. Αλλά και πάλι όχι τόσο ενοχλητική για εμένα αφού εξατμίζεται γρήγορα.
Σειρά τώρα έχουν οι κρεμούλες!
5: Τους τελευταίους τρεις μήνες περίπου χρησιμοποιώ την κρέμα ματιών Eye Contour Cream της
Seventeen. Βασικά αποφάσισα να πάρω κρέμα ματιών όχι γιατί έχω κάποιο πρόβλημα από τώρα (αλλά δεν κάνει κακό και η πρόληψη!) αλλά γιατί είχα παρατηρήσει ότι το concealer έκανε γραμμές κάτω από τα μάτια μου. Έτσι βάζοντας λίγη κρέμα στα μάτια μου πριν το μακιγιάζ παρατήρησα ότι δεν κάνει γραμμές.
6: Σειρά τώρα έχει η ενυδατική μου κρέμα. Τον τελευταίο μήνα χρησιμοποιώ την ενυδατική της Garnier Hydra Match για μικτά και λιπαρά δέρματα. Χμμ...μπορώ να πώ ότι δεν έχω μείνει και τόσο ευχαριστημένη από την κρέμα αυτή. Νιώθω ότι αφού βάλω μετά από λίγη ώρα το
δέρμα μου βγάζει λιπαρότητα. Παρατήρησα όμως ότι μειώνοντας την ποσότητα κρέμας που βάζω δεν βγάζω λιπαρότητα.



Τέλος άφησα ένα προϊόν που τον τελευταίο καιρό άρχισα να το χρησιμοποιώ και μπορώ να πώ ότι είναι μαγικό!!!
Αναφέρομαι στο Έλαιο τεϊόδενδρου από την The Body Shop. Το χρησιμοποιώ τοπικά σε σπυράκια με μία μπατονέτα και την επόμενη μέρα έχουν ηρεμήσει ορατά και αρχίζουν
να μαραίνονται!


Αυτά από εμένα και την πρώτη μου ανάρτηση!!! Ελπίζω να σας άρεσε!!!
Τα λέμε την επόμενη φορά!!!

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos