Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Μικρές αγορές + Review

Αναρτήθηκε από Unknown στις 5/21/2015 12:40:00 π.μ.


Γειά σας και πάλι!!! Αυτή τη φορά γύρισα με μία ανάρτηση από κάποιες αγορούλες που έκανα από το κατάστημα Time 4Beauty και τα Galerie de Beaute, και στο τέλος θα μιλήσω για ένα δωράκι που πήρα το οποίο ήθελα πολύ καιρό να δοκιμάσω!!!!


Ας ξεκινήσω!!! Αρχικά θα μιλήσω για τα μανό από την εταιρία Sixteen που πήρα!!! Αποφάσισα να πάρω πιο ανοιξιάτικα/καλοκαιρινά χρωματάκια, για να μπαίνουμε και στο ανάλογο κλίμα σιγά σιγά!!! Είναι σε γλυκιές παστέλ αποχρώσεις, το ένα λιλά (νούμερο 418) και το άλλο στο χρώμα της μέντας (νούμερο 475), πράσινο παστέλ δηλαδή.





Η σύστασή τους είναι αρκετά πυκνή σε σχέση με ένα άλλο μανό της Sixteen που έχω και μπορώ να πώ ότι οι δύο στρώσεις είναι αρκετές και έχουν πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Στεγνώνουν γρήγορα και μπορούν να κρατήσουν μέχρι και πέντε μέρες, έχοντας βάλει όμως base coat και top coat. Τα πήρα από το Time 4Beauty και η τιμή τους είναι 1,70 ευρώ το καθένα.

Το επόμενο μανό που προμηθεύτηκα είναι ένα άσπρο (νούμερο 202) για γαλλικό μανικιούρ από την εταιρία Beauty Line. Έχει καλή σύσταση, ούτε πολύ αραιό αλλά ούτε και πολύ πυκνό, και στεγνώνει σχετικά γρήγορα. Το αγόρασα επίσης από το Time 4Beauty και η τιμή του είναι 1,50 ευρώ.




Πάμε στην επόμενη αγορά μου! Ψάχνοντας για ένα ξηρό σαμπουάν στα Galerie de Beaute μου πρότειναν ένα άλλο προϊόν, το οποίο σύμφωνα με την κοπέλα που μου το πρότεινε, δίνει όγκο στα μαλλιά και βοηθάει στην ρύθμιση της λιπαρότητας, χωρίς να αφήνει τα αντιαισθητικά λευκά σημάδια που μπορεί να αφήσουν τα ξηρά σαμπουάν . Πρόκειται για το σπρέϋ της Lorvenn , Chroma Care Silk Volume Booster.





Όπως διάβασα και στην ετικέτα του υπόσχεται ότι: 
  • βοηθάει στην αύξηση της αντοχής της τρίχας, της λάμψης και της ελαστικότητάς της.
  • Δίνει σώμα και δύναμη στα λεπτά και άτονα μαλλιά.
  • Χαρίζει όγκο και ζωντάνια
  • και δεν βαραίνει τα μαλλιά.
Περιέχει κερατίνη,προτεϊνες μεταξιού οι οποίες προστατεύουν από εξωτερικούς παράγοντες, πανθενόλη και ελαστικά πολυμερή που βοηθάνε στην σταθεροποίηση του όγκου και την προστασία από την θερμότητα.
Το ψεκάζεις στις ρίζες σε νωπά ή σε στεγνά μαλλιά και στεγνώνεις κανονικά.Μπορώ να πω ότι κι όμως δίνει ένα ελαφρύ όγκο αλλά θέλει προσοχή στον ψεκασμό γιατί πρέπει να κρατάμε μία απόσταση 10 εκατοστών από τα μαλλιά. Εγώ αφού ψεκάσω κάνω μασάζ στις ρίζες και χτενίζω καλά τα μαλλιά μου.Την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα δεν ξαναχτένισα τα μαλλιά μου μετά τον ψεκασμό και παρατήρησα ότι μετά το στέγνωμα είχαν κολλήσει από το σπρέϋ σε κάποια σημεία τα μαλλιά, αλλά το πρόβλημα λύθηκε γρήγορα μόνο με χτένισμα και ήταν σαν να μην τους είχα βάλει σπρέϋ πριν. Για το θέμα της λιπαρότητας δεν παρατήρησα καμία διαφορά...
Το σπρέϋ έχει μία μυρωδιά που μου θυμίζει κομμωτήριο και κρατάει αρκετά.Προσωπικά δεν νομίζω να το ξαναγοράσω και την επόμενη φορά θα επιμείνω στην επιλογή μου να πάρω ξηρό σαμπουάν.Η τιμή του είναι στα 11,40 ευρώ.

Για τέλος άφησα το πιο ωραίο για εμένα προϊόν!!!! Αναφέρομαι στο primer από την εταιρία Benefit το οποίο ονομάζεται The Porefessional. Όπως φαίνεται και από την φωτογραφία δεν είναι το πραγματικό μέγεθός του αλλά ένα δειγματάκι (σε ικανοποιητικό μέγεθος και όχι σε φακελάκι), το οποίο το απέκτησα από το σταντ της εταιρίας στα Sephora. Την προηγούμενη εβδομάδα η Benefit στην ελληνική της σελίδα στο facebook είχε αναρτήσει μία φόρμα την οποία την συμπλήρωνες και σου φανέρωνε ένα μυστικό κωδικό με τον οποίο θα μπορούσες να πας σε κάποια καταστήματα των Sephora και να σου δώσουν ένα δείγμα λέγοντας απλά τον κωδικό. Έτσι έκανα και εγώ!!! Δεν ήθελα να χάσω την ευκαιρία αυτή να το δοκιμάσω,γιατί το Porefessional είναι ένα primer που το δοξάζουν αρκετές bloggers και youtubers!!!





Το Porefessional σαν primer υπόσχεται να λειάνει την επιδερμίδα και να γεμίσει τους πόρους του προσώπου ώστε στην συνέχεια το make-up να "κάτσει" σωστά στο πρόσωπο και να διαρκέσει περισσότερο. Από την δοκιμή μου έχω να πω πως μετά την εφαρμογή του ένιωθα το πρόσωπό μου αρκετά απαλό, βοήθησε να κρυφτούν οι πόροι καλύτερα και το μακιγιάζ διατηρήθηκε αρκετά ικανοποιητικά.Να αναφέρω πως δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε και μεγάλη ποσότητα.




Αυτό που μου άρεσε ιδιαίτερα είναι ότι στο εσωτερικό της συσκευασίας δείχνει την σωστή εφαρμογή του αλλά και σε ποιές περιοχές είναι σωστό να εφαρμοστεί. Το βρίσκω αρκετά χρήσιμο για κάποια κοπέλα η οποία μπορεί να μην έχει ξαναχρησιμοποιήσει primer ή είναι αρχάρια. Η κανονική του τιμή νομίζω ότι είναι στα 34,90 ευρώ. Πραγματικά ελπίζω κάποια στιγμή να έχω και την δυνατότητα να το αποκτήσω και στο κανονικό του μέγεθος.


Έφτασε λοιπόν στο τέλος της και αυτή η ανάρτηση!!! Ελπίζω να σας άρεσαν τα πραγματάκια που σας έδειξα!!!

Τα λέμε την επόμενη φορά!!! Φιλιά πολλά!!!





  



2 σχόλια :

MARIA on 22 Μαΐου 2015 στις 11:23 μ.μ. είπε...

πολύ χρήσιμη ανάρτηση!!!Μεγειά όλα τα πραγματάκια σου!!!

Unknown on 23 Μαΐου 2015 στις 12:23 π.μ. είπε...

Ευχαριστώ Μαρία!!!!Χαίρομαι που σας αρέσουν!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos