Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

The Foundation Project: #1 Preparation

Αναρτήθηκε από Unknown στις 6/17/2016 11:25:00 μ.μ.

Γειά σας ομορφιές μου! Σκεφτόμουν πολύ καιρό τώρα να ξεκινήσω στο blog μου ένα project στο οποίο θέλω να σας δείξω τα βήματα που είναι καλό να ακολουθούμε για να φτιάξουμε μια τέλεια βάση.

Θέλω ειλικρινά να σας μεταφέρω ότι γνώση έχω αποκτήσει και εγώ διαβάζοντας σε άρθρα και βιβλία μακιγιάζ αλλά και βλέποντας βίντεο. Αλλά πάνω απ' όλα δεν θα μπορούσα να σας δείξω κάτι χωρίς να το έχω ψάξει αρκετά και εγώ και χωρίς να το έχω δοκιμάσει.
Το όνομα αυτού....."The foundation Project" και το πρώτο μέρος που θα ασχοληθούμε σήμερα είναι η προετοιμασία του προσώπου πριν ξεκινήσουμε το μακιγιάζ μας!
Πάμε να ξεκινήσουμε!

Ενυδάτωση:

Είναι σημαντικό το μακιγιάζ μας να το απλώνουμε σε καθαρό και φρέσκο πρόσωπο. Επίσης σημαντικό είναι, να είναι καλά ενυδατωμένο σύμφωνα με τις ανάγκες της κάθε επιδερμίδας.

Πρέπει να γνωρίζουμε ότι η ενυδατική μας κρέμα δεν ενυδατώνει μόνο την επιδερμίδα του προσώπου μας, αλλά γίνεται και για το make up μας κάτι σαν βάση ώστε να μπορεί να κρατηθεί καλύτερα πάνω στο πρόσωπό μας.
Καλό είναι πάντα να την εφαρμόζουμε τουλάχιστον μισή ώρα πρίν βαφτούμε για να έχει μπορέσει να απορροφηθεί σωστά.


Ο τρόπος που εφαρμόζουμε την ενυδατική μας είναι με απαλές κινήσεις, από το κέντρο του προσώπου και προς τα έξω, στο μέτωπο με κατεύθυνση προς στις ρίζες των μαλλιών μας και στον λαιμό με ανοδικές κινήσεις.

Η κάθε επιδερμίδα έχει τις δικές της ανάγκες για ενυδάτωση.
Για παράδειγμα οι λιπαρές επιδερμίδες πρέπει να χρησιμοποιούν oil-free προϊόντα και ειδικά άμα έχουν τάση για ακμή τα προϊόντα να μην έχουν parabens και να είναι υποαλλεργικά.
Τα ξηρά δέρματα θα χρειαστούν μια κρέμα με πλούσια σύνθεση και αρκετά ενυδατική, και τα ευαίσθητα δέρματα πρέπει να χρησιμοποιούν υποαλλεργικά και χωρίς άρωμα προϊόντα.


Αυτή είναι η ενυδατική που χρησιμοποιώ εγώ προσωπικά αυτόν τον καιρό και την προτιμώ καθώς έχει SPF προστασία και είναι ιδανική και για το πρωί.

Primers:

Τα primers πριν κάποια χρόνια δεν σκεφτόμασταν καθόλου να τα εντάξουμε στο νεσεσέρ μας και ήταν προϊόντα που χρησιμοποιούσαν πιο πολύ μεγάλοι οίκοι καλλυντικών σε επιδείξεις μόδας κτλ.
Τώρα έχουν βγάλει πολλές εταιρίες και μπορείς να βρεις πολύ καλά προϊόντα και σε οικονομικές τιμές.

Τι είναι όμως τα primers?
Τα primers λειτουργούν σαν ένα "φράγμα" ανάμεσα στο δέρμα και το μακιγιάζ ώστε να δημιουργείται μία άψογη υφή και να στρώσει σωστά το foundation. Ουσιαστικά τα primers χρησιμοποιούνται για να ελαχιστοποιήσουν την εμφάνιση κάποιων προβλημάτων που μπορεί να υπάρχουν στο δέρμα και να παρατείνουν την διάρκεια του μακιγιάζ.
Για παράδειγμα ελαχιστοποιούν την έκκριση λιπαρότητας, γεμίζουν τους πόρους και τις λεπτές γραμμές, βοηθούν λίγο παραπάνω στην ενυδάτωση ή δημιουργούν μία λεία βάση.
Ακόμα υπάρχουν και primers τα οποία λειτουργούν και σαν διορθωτικά/κορέκτορες, δηλαδή είναι ελαφριά χρωματισμένα για να ακυρώνουν την οποιαδήποτε δυσχρωμία υπάρχει στο δέρμα.


Δύο αγαπημένα μου primers είναι της Benefit το Porefessional και το Mattifying & Pore Minimising της Golden Rose. Και τα δύο είναι εξίσου καλά και κάνουν την ίδια δουλειά, γεμίζουν τους πόρους και δίνουν ματ αποτέλεσμα, απλά έχω παρατηρήσει το Porefessional κρατάει πιο πολλές ώρες και το χρησιμοποιώ σε ειδικές περιστάσεις.

Ο τρόπος που απλώνουμε το primer είναι λίγο διαφορετικός από την ενυδατική μας. Στοχεύουμε πιο πολύ στα σημεία που έχουμε ανάγκη, δηλαδή ζώνη Τ, πηγούνι και πλαϊνά μύτης για λιπαρά δέρματα, όπου απλώνουμε πιέζοντας πολύ ελαφριά το προϊόν στο δέρμα. Τα ξηρά δέρματα όταν απλώνουν στο υπόλοιπο πρόσωπο το προϊόν πρέπει να το κάνουν πάλι πιέζοντας ελαφρά αλλά με καθοδικές κινήσεις.
Πολύ βασικό με τα primers είναι να μην το παρακάνουμε με την ποσότητα που χρησιμοποιούμε γιατί αν βάλουμε περισσότερο δεν θα βοηθήσει, αλλά θα φράξει τους πόρους και υπάρχει η πιθανότητα να δούμε να αρχίσει να παράγει λιπαρότητα το δέρμα.


Ελπίζω να το βρήκατε αρκετά ενδιαφέρον το πόστ αυτό και να σας έλυσε κάποιες απορίες ή να μάθατε και κάποια καινούρια πράγματα.
Θα ακολουθήσουν στην συνέχεια και άλλα πόστ που θα δείξω και άλλα πράγματα και μυστικά που οδηγούν στην τέλεια βάση του μακιγιάζ μας.

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε καλά!!!
Φιλάκια Πολλά!!!




4 σχόλια :

mynonboringworld on 18 Ιουνίου 2016 στις 6:13 μ.μ. είπε...

πολύ ενδιαφέρον ποστ! στο θεμα primer είμαι πολύ πολύ πίσω!εχω ένα primer λάμψης απο erre due το οποίο έχω βάλει ελάχιστες φορές και δεν εχω δοκιμασει κανένα αλλο!

Unknown on 18 Ιουνίου 2016 στις 7:16 μ.μ. είπε...

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!Ναι πιστεύω οτι τα 2 τελευταία χρόνια έχουμε αρχίσει και βλέπουμε να χρησιμοποιούνται πιο πολύ τα primers και γι αυτό δεν υπάρχει αρκετή ενημέρωση σε αυτό το θέμα. Απλά κατά την γνώμη μου είναι πιο πολύ για ιδιαίτερες περιπτώσεις/παριστάσεις. Για καθημερινά φτάνει και η ενυδατική μας!

eva eats the apple on 24 Ιουνίου 2016 στις 6:31 μ.μ. είπε...

Παρα πολύ χρήσιμο το θέμα σου και το ανάλυσες εξαιρετικά :) αν θες ρίξε μια ματια στο blog μου https://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/ και ελπίζω να τα πούμε και εκει :D

Unknown on 24 Ιουνίου 2016 στις 8:08 μ.μ. είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Βεβαίως....!!! :D

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos