Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

Προϊόντα που με απογοήτευσαν!

Αναρτήθηκε από Unknown στις 6/06/2016 09:54:00 μ.μ.

Γειά σας κορίτσια μου! 
Σήμερα θέλω να σας δείξω κάποια προϊόντα που με απογοήτευσαν και σίγουρα δεν θα τα ξαναγοράσω!
Πιστεύω ότι όλοι λίγο πολύ το έχουμε πάθει αυτό με διάφορα προϊόντα που μπορεί όταν τα αγοράζαμε να φαίνονταν καλά ή να είχαμε ακούσει τα καλύτερα λόγια για αυτά και μετά να απογοητευτήκαμε εντελώς!!!

Θα ξεκινήσω με το πρώτο που ειλικρινά όταν το δοκίμασα στο μαγαζί φαινόταν τέλειο, είχε πολύ καλή απόδοση, αλλά μετά από 2-3 χρήσεις που έκανα άλλαξα εντελώς γνώμη!
Αφορά ένα υγρό eye liner της Toyoko το οποίο τις πρώτες φορές η απόδοση του χρώματός του ήταν τέλεια και όπως ανέγραφε και στην συσκευασία του ήταν αδιάβροχο!


Από που να ξεκινήσω? Από την απόδοση που μετά από λίγες χρήσεις άρχισε να αραιώνει και να μην γράφει καθόλου ή ότι όπως φάνηκε δεν ήταν καθόλου αδιάβροχο? Κράταγε πολύ λίγες ώρες και μέχρι να γυρίσω από την έξοδο μου είχε σχεδόν φύγει μόνο του!
Το eye liner γράφει κάπως έτσι τώρα:


Το επόμενο είναι ένα προϊόν που είχα πολλές προσδοκίες από αυτό! Αφορά την μάσκαρα της Benefit, την BADgal Lash. Ξέροντας ότι η Benefit είναι μια πολύ καλή εταιρία και ειδικά οι μάσκαρα που έχει κυκλοφορήσει έχουν αποσπάσει τα καλύτερα λόγια, πίστευα ότι και αυτή θα είχε καλά αποτελέσματα.



Δεν μπορώ να πω ότι δεν είναι καλό προϊόν αλλά πίστευα ότι θα ήταν καλύτερο για τα λεφτά του (24.90 ευρώ). Υποστηρίζει ότι δίνει όγκο και ένταση στις βλεφαρίδες. Εγώ δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο, είδα όμως να κάνει ωραίο διαχωρισμό στις βλεφαρίδες. Για να έχω ένα καλύτερο αποτέλεσμα συνήθως την συνδιάζω με την They're Real μάσκαρα επίσης από την Benefit. Από μόνη της η μάσκαρα αυτή θα έλεγα ότι είναι πιο πολύ για πρωινό μακιγιάζ και πιο ανάλαφρο.

Ένα άλλο προϊόν είναι ένα πινέλο βεντάλια από την Niobe που είχα πάρει. Έψαχνα τότε ένα τέτοιο πινέλο για να απλώνω το highlighter, αλλά αποδείχτηκε εντελώς αποτυχημένη αγορά και κάπως βιαστική από την πλευρά μου.


Το συγκεκριμένο πινέλο είναι αρκετά σκληρό και δύσκαμπτο, κάτι που το καθιστά εντελώς άχρηστο γιατί υπάρχει η πιθανότητα να μου καταστρέψει τα προϊόντα μακιγιάζ και να ερεθίσει το πρόσωπό μου. Το λάθος μου ήταν που δεν το δοκίμασα πριν το αγοράσω.

Σειρά τώρα έχει μια ενυδατική κρέμα που είχα πάρει που αφορούσε λιπαρά δέρματα. Ήταν η Hydra Match από την Garnier. Η κρέμα αυτή δεν μου έκανε κάτι ουσιαστικό στην λιπαρότητα. ένιωθα ίσα ίσα πιο μετά να βγάζω λιπαρότητα. 



Επίσης δεν μου άρεσε καθόλου η υφή της. Είχα δει γενικά καλές κριτικές πριν την αγοράσω και αυτό με απογοήτευσε. Μπορεί βέβαια απλά να μην ταίριαξε στην δική μου επιδερμίδα.

Τελευταία προϊόντα για σήμερα είναι δύο μανό βάσεις από την Essence. Είναι τα gel base & top coat που υποτίθεται τα συνδιάζεις με τα μανό της αντίστοιχης σειράς και έχεις αποτέλεσμα και διάρκεια σαν ένα τζελ μανικιούρ.


Δεν μπορώ να πω ότι έκαναν κάτι το ιδιαίτερο. Είδα σύντομα στις άκρες στα νύχια το χρώμα να ξεφλουδίζει και επίσης το top coat ήταν αρκετά πηχτό από την αρχή με αποτέλεσμα να μην απλώνεται και πολύ εύκολα.

Όλα όσα ανέφερα παραπάνω θέλω να ξέρετε ότι βασίζονται στην δική μου γνώμη και εμπειρία από τα προϊόντα αυτά και ξέρω σίγουρα ότι μπορεί να υπάρχουν κάποιοι που να τα βρήκαν πολύ καλά και να τους ταίριαξαν.

Εσείς από ποιά προϊόντα έχετε άσχημη εμπειρία και σας απογοήτευσαν?



Τα λέμε στο επόμενο πόστ!!!
Μέχρι τότε να είστε καλά!!!
Φιλάκια Πολλά!!!!!!!!!! 




4 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Έχω δοκιμάσει 2 μάσκαρα της Benefit και δεν μου άρεσε καμία και απορώ πως γίνετε να αρέσει σε τόσο πολύ κοσμό!! εκτός απο το 0 αποτέλεσμα που έδινε σε όγκο και μήκος, μετά απο λίγο έτρεχε και γινόμουν σαν τα πάντα της WWF!!!!

Unknown on 10 Ιουνίου 2016 στις 7:00 μ.μ. είπε...

Πιστεύω απλά ότι έχουν κάνει πολύ καλό marketing στην Benefit για τις μάσκαρα της!!! Τώρα τι να πώ βρε Νατάσα λες σε εμάς μόνο να ταίριαξαν τόσο? Τώρα που το λες μου φαίνεται ότι και εμένα μου μουτζουρώνει μετά από κάποιες ώρες και μου φαίνεται με την They're Real το παθαίνω!

mynonboringworld on 12 Ιουνίου 2016 στις 3:39 μ.μ. είπε...

ωραιο ποστ! δεν εχω δοκιμασει κατι απ ολα αυτα!

Unknown on 12 Ιουνίου 2016 στις 10:49 μ.μ. είπε...

Σε ευχαριστώ!!! Για κάποια θα σου έλεγα να μην τα δοκιμάσεις κιόλας ποτέ (πάντα η δική μου γνώμη)!

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos