Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

The Foundation Project: #3 The Shade Issue

Αναρτήθηκε από Unknown στις 7/09/2016 12:28:00 μ.μ.

Γειά σας ομορφιές μου!!! Σήμερα θα συνεχίσω με το 3ο και τελευταίο μέρος του project που έχω ξεκινήσει!
Στην σημερινή ανάρτηση θα ασχοληθούμε με το πιο κοινό πρόβλημα που συναντάμε στην επιλογή του foundation μας, δηλαδή την επιλογή της σωστής απόχρωσης!

Πάμε να ξεκινήσουμε...

Αρχικά για να επιλέξουμε την σωστή απόχρωση πρέπει να γνωρίζουμε τον σωστό τόνο απόχρωσης που έχει το πρόσωπό μας.
Να διευκρινίσω εδώ ότι άλλο είναι η απόχρωση και άλλο ο υποτόνος. Η απόχρωση είναι πόσο ανοιχτό ή σκούρο είναι το μπεζ χρώμα στο δέρμα μας ενώ ο υποτόνος είναι άλλα χρώματα που μπορεί να διακρίνουμε στο δέρμα μας.
Υπάρχουν βασικά τρείς κοινοί υποτόνοι:


  • Ψυχροί υποτόνοι, όπου συνήθως στο δέρμα είναι εμφανείς κάποιες κόκκινες/ροζ αποχρώσεις.
  • Θερμοί υποτόνοι, όπου οι πιο εμφανείς αποχρώσεις είναι το κίτρινο και το σταρένιο χρώμα. Τέτοιους υποτόνους είναι πιο κοινό να συναντάμε σε μεσογειακούς λαούς.
  • Ουδέτεροι υποτόνοι, όπου συναντάμε συνήθως και ροζ και κίτρινους υποτόνους.

Συχνά βέβαια με την αλλαγή των εποχών, παρατηρούμε ότι  ο υποτόνος και η απόχρωση του δέρματός μας μπορεί να αλλάξει. Δηλαδή τον χειμώνα μπορεί ο υποτόνος να γίνεται πιο ψυχρός ενώ την άνοιξη και το καλοκαίρι το δέρμα μας μπορεί να εμφανίσει πιο θερμό υποτόνο.

Ένας τρόπος που έχω βρει όπου μπορώ να καταλάβω πιο εύκολα τον υποτόνο τον δικό μου είτε άλλων ανθρώπων, είναι να κοιτάξω το χρώμα στις φλέβες στο εσωτερικό του καρπού.
Δηλαδή:  άμα το χρώμα των φλεβών έχει μπλέ απόχρωση τότε έχουμε ψυχρό υποτόνο,
αν το χρώμα στις φλέβες είναι πιο πολύ πράσινο τότε έχουμε θερμό υποτόνο ενώ εάν βλέπουμε και μπλέ και πράσινο έχουμε ουδέτερο υποτόνο.

Επειδή όμως πολλές φορές το πρόσωπό μας σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα μας έχει διαφορετική απόχρωση μπορεί να δυσκολευτούμε πιο πολύ να βρούμε την σωστή. Σίγουρα δεν θέλουμε το πρόσωπο να φαίνεται να έχει πιο ανοιχτή απόχρωση από το υπόλοιπο σώμα!

Έτσι αυτό που έχω να προτείνω εγώ, το οποίο έχω παρατηρήσει ότι σε εμένα τουλάχιστον δουλεύει και από την έρευνα που έχω κάνει για αυτό το πρότζεκτ είδα ότι πολλοί make-up artists το συστήνουν, είναι να δοκιμάζουμε τις αποχρώσεις του foundation στο μπούστο μας και όχι στον λαιμό ή στο πρόσωπο.
Αυτό το κάνουμε ώστε η απόχρωση και ο τόνος του προσώπου να ταιριάζει με το υπόλοιπο σώμα μας.



Διαλέγουμε τις αποχρώσεις που έχουμε καταλήξει ότι μπορεί να μας ταιριάζουν, τις απλώνουμε στο μπούστο και επιλέγουμε την απόχρωση που είναι πιο κοντά στο χρώμα μας και είναι σχεδόν αόρατη.
Αυτό μπορούμε να το κάνουμε με όλα τα foundation ή ακόμα τις bb και cc κρέμες!



Αυτό ήταν και από εμένα το σημερινό πόστ.
Ελπίζω να σας άρεσε η ιδέα όλου του project και να σας βοήθησε αρκετά ή να μάθατε και νέα πράγματα.
Άμα θέλετε να δείτε και κάτι άλλο πάνω σε αυτό το θέμα ή σε κάτι άλλο αφήστε το μου κάτω στα σχόλια!

Τα λέμε στο επόμενο πόστ!
Μέχρι τότε να είστε καλά!!!
Φιλιά Πολλάαα!!!!









0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos