Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Αγαπημένα της χρονιάς 2015!!! (Μέρος Β)

Αναρτήθηκε από Unknown στις 1/03/2016 11:06:00 μ.μ.

Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά και από εμένα!!! Εύχομαι να έχουμε όλοι μια όμορφη χρονιά και να είναι καλύτερη από την προηγούμενη! 
Επέστρεψα λοιπόν για το πρώτο πόστ του νέου έτους, το οποίο είναι η συνέχεια του προηγούμενου που είχα ανεβάσει, με τα αγαπημένα προϊόντα για μακιγιάζ της χρονιάς που πέρασε!
Σήμερα θα σας δείξω τα αγαπημένα προϊόντα περιποίησης, για πρόσωπο και μαλλιά! Πάμε να τα δούμε!

Αρχικά τα προϊόντα προσώπου που λάτρεψα είναι το τζέλ καθαρισμού προσώπου της Garnier το Pure Active Fruit Energy. Όσο καιρό το χρησιμοποιώ έχω παρατηρήσει σταδιακή καλυτέρευση του προσώπου μου. Έχει και πολύ ωραίο φρουτένιο άρωμα! Το επόμενο είναι ένα προϊόν που το έχουν αγαπήσει πολλές γυναίκες! Είναι το Micellaire νεράκι από την Bioderma! Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για ντεμακιγιάζ ή απλά για να καθαρίσεις το πρόσωπό σου χωρίς να χρειαστεί να το ξεβγάλεις με νερό! Η πρακτικότητά του αυτή είναι και ο λόγος που πιστεύω ότι έχει αγαπηθεί τόσο πολύ!


Τα επόμενα αγαπημένα μου προϊόντα είναι για τα μαλλιά! Το πρώτο είναι το Dry Shampoo από την Batiste!!! Ειλικρινά με έχει σώσει! Ένα ψέκασμα στις ρίζες και απορροφάει την λιπαρότητα, με αποτέλεσμα τα μαλλιά μου να φαίνονται φρεσκολουσμένα!!! Το τελευταίο προϊόν, μπορώ να πώ ότι δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό! Είναι ένα λαδάκι για τα μαλλιά, το Gold Oil Essence - The Amber and Argan Oil από την εταιρεία Montibel-lo. Κάνει τα μαλλιά μου λαμπερά , ευκολοχτένιστα, τα προστατεύει από την θερμότητα και την ψαλίδα! Ειδικά από τότε που ξεκίνησα να κάνω ανταύγιες στα μαλλιά μου, μου είναι απαραίτητο!


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για το 2015, που πιστεύω ότι θα συνεχίσω να τα χρησιμοποιώ και το 2016!!!
Περιμένω να δώ και από εσάς ποιά ήταν τα αγαπημένα σας προϊόντα!

Τα λέμε στο επόμενο πόστ!!!
Φιλιά πολλά!!!



2 σχόλια :

eirini linaki on 18 Ιανουαρίου 2016 στις 7:47 μ.μ. είπε...

Απ' όλα ξεχώρισα της Bioderma γιατί μου αρέσει πολύ αυτή η εταιρεία. Δικό μου αγαπημενό της χρονιάς έχω ένα lipstick του Κορρέ το luminous coral

Unknown on 19 Ιανουαρίου 2016 στις 11:52 π.μ. είπε...

Η Bioderma εμένα προσωπικά με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένη και με άλλα προϊόντα της!!! Του Κορρέ ομολογώ δεν έχω δοκιμάσει καθόλου τα καλλυντικά του!

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos