Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Summer Favorites!!!

Αναρτήθηκε από Unknown στις 7/29/2015 05:53:00 μ.μ.

Επιτέλους για κάποιους από εμάς ήρθε η ώρα να πάμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές και να φύγουμε μακρυά από την πόλη και να γεμίσουμε πάλι τις μπαταρίες μας!!!!!
Μαζί στις διακοπές χρειαζόμαστε κάποια πραγματάκια που θα μας είναι σωτήρια ενάντια στον ήλιο και την ζέστη, αλλά θα μας κρατήσουν όμορφες και φυσικές!!! Έτσι σήμερα θα σας δείξω τα
αγαπημένα μου που θα πάρω μαζί μου στις δικές μου διακοπές!!!

Θα ξεκινήσω με το πιο βασικό του καλοκαιριού! Είναι τα αντηλιακά βέβαια!!!! Μην ξεχνάμε ότι το καλοκαίρι πρέπει πάνω από όλα να προστατευόμαστε από τον ήλιο! 
Το αγαπημένο μου αντηλιακό για φέτος έχει γίνει το Bioderma Photoderm με SPF 30


Το αντηλιακό αυτό μαζί με το after-sun του μου ήρθαν κατά λάθος από μία ηλεκτρονική παραγγελία που είχα κάνει από ένα φαρμακείο. Όσο και αν είχα προσπαθήσει να έρθω σε επαφή μαζί με το μαγαζί πότε δεν έδωσαν σημασία και δεν μου άλλαξαν ποτέ το προϊόν με αυτό που είχα παραγγείλει πραγματικά. Είχα παραγγείλει ένα άλλο αντηλιακό της Bioderma αλλά για ευαίσθητα δέρματα που παρουσιάζουν αλλεργίες στον ήλιο και στα αντηλιακά. Για καλή μου τύχη όμως έψαξα στο ίντερνετ και διάβασα και στα χαρακτηριστκά του, ότι και το συγκεκριμένο αντηλιακό είναι υποαλλεργικό και για ευαίσθητα δέρματα. και από την δοκιμή που έκανα δεν έβγαλα αλλεργία. Ας ελπίζουμε ότι δεν θα βγάλω στις διακοπές.... 
Έχει απίθανη μυρωδιά πολύ ελαφριά, απλώνεται ομοιόμορφα, απορροφάται πολύ εύκολα, και δεν αφήνει λευκούς λεκέδες. Πολύ σημαντικό, είναι paraben free!!!
Το after-sun του έχει επίσης την ίδια μυρωδιά με το αντηλιακό, δροσίζει το δέρμα εκεί που μπορεί να έχει καεί από τον ήλιο, και αμέσως την επόμενη μέρα είναι φανερό ότι το κοκκίνισμα έχει υποχωρήσει και δεν προκαλεί ξεφλούδισμα. 
Και τα δύο μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για το σώμα και για το πρόσωπο.

 

Το επόμενο είναι ένα αντηλιακό για το πρόσωπο που το χρησιμοποιώ τα τελευταία χρόνια. Είναι το  Carroten Hydra Plus με SPF 30


Eίναι ένα πολύ καλό αντηλιακό και η προστασία του για εμένα είναι αρκετή. Το μόνο αρνητικό είναι ότι είναι λιπαρό και στην δική μου λιπαρή επιδερμίδα, και ειδικά το καλοκαίρι, μου βγάζει αρκετή λιπαρότητα.

Ας προχωρήσω τώρα στα καλλυντικά! Tο καλοκαίρι γενικά προσπαθώ να μην χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα για το μακιγιάζ μου, και ειδικά να μην χρησιμοποιώ foundation καθώς είναι πιο βαρύ για το δέρμα με την ζέστη, αλλά χρησιμοποιώ την BB cream μου της Garnier


Μ΄αρέσει ακόμα να βάζω λίγο χρώμα στο πρόσωπό μου χρησιμοποιώντας ένα bronzer από τα H&M και το αγαπημένο μου ρούζ από την Essence. Περισσότερα για αυτά τα δύο μπορείται να δείτε εδώ.
Πάντα μου αρέσει να δίνω έμφαση στις βλεφαρίδες μου, και χωρίς να έχω κάνει κάποιο μακιγιάζ στα μάτια, με την αγαπημένη μου μάσκαρα από την Make Up For Ever την Smoky Lash.Μαζί με την μάσκαρα μερικές φορές μπορεί να βάλω λίγο άσπρο μολύβι για να φωτίσω τα μάτια μου.
Ποτέ δεν αποχωρίζομαι το αγαπημένο μου κραγιόν από την Seventeen το Matte Lasting No.05.
Απαραίτητο επίσης είναι να έχουμε περιποιημένα νυχάκια τα οποία θα αντέξουν από το νερό της θάλασσας και την άμμο. Εγώ χρησιμοποιώ ένα μανό από την Essence που υπόσχεται gel διάρκεια.

Τέλος μετά το μπάνιο το καλοκαίρι μου αρέσει να απλώνω στο σώμα μου το αγαπημένο μου body milk από την Fresh Line, με μυρωδιά ρόδι, και πριν την βραδινή μου έξοδο βάζω λίγο από το αγαπημένο μου άρωμα L'eau από Κenzo.



Αυτά ήταν από εμένα τα αγαπημένα μου για το καλοκαίρι!!!!
Εσείς έχετε κάποια αγαπημένα?

Ελπίζω να σας άρεσε!!! Σας εύχομαι καλές διακοπές και να γεμίσετε μπόλικη ενέργεια!!!!

Φιλιά πολλά!!!!!




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos